امیرالمومنین

prince of persia and assassin's creed

Ali Salimi
امیرالمومنین

prince of persia and assassin's creed

بازی های رایانه ای اسلام ستیز

آیین قاتل


مردی سفید پوش، سوار براسب می آید. او خود را از شیعیان ایرانی میداند. مردی شجاع و قوی که خود را فدایی می داند هدفی جر کشتن ندارد. «شرکت UB soft» اقدام به ساخت این بازی با نام«Assassin's creed»  نموده که به فارسی با ناتم هایی مانند آیین قاتل، آیین اساسییون شناخته می شود. داستان بازی در قرن دوازدهم روایت می شود. موضوع آن نیز جنگ صلیبی است.

در سومین جنگ صلیبی به مدت طولانی مسلمانان و مسیحیان برای تصرف سرزمین مقدس باهم نبرد می کردند. داستان بازی در بیت المقدس یا اورشلیم ونیز دمشق و عکا اتفاق می افتد.در قرن دوازدهم میلادی، اروپاییان مسیحی به سرزمین بیت المقدس حمله کردند و در این میان مسلمانان با تمام وجود از سرزمین خود دفاع کردند و پیروزمندانه از میدان بیرون آمدند.

شرکت سازنده ی این بازی سال ها قبل، بازی «شاهزاده ایرانی» را روانه بازار کرده بود که یکی از بازی های بسیار پرطرفدار به شمار می آید. این شاهزاده ایرانی در مراحل مختلف از شمشیر های متنوعی استفاده می کند که ویژگی و خواص خاصی را دارند. بر روی این شمشیر ها نقوشی حک شده که عبارتند از :

-        سیف فارس القوی (شمشیر سوار قدرتمند)

-        سیف فارس المنتقم (شمشیر سوار انتقام گیرنده)

-        سبف فارس المهتدی (شمیشر سوار هدایت شده)

نمیتوان ترسیم این نقوش بر شمشیر ها بی قصد غرض  و یا اتفاقی دانست؛عبارت هایی عربی با القاب امام زمان(عج) بر شمشیر شاهزاده ایرانی.

تصاویر:

 


موضوعات مرتبط: امام زمان(عج)فتنه های آخرالزمان
برچسب‌ها: prince of persia and assassin's creedgames,آگاه باشیم,حیله های شیطان,آخرالزمان,امام زمان,صاحب الزمان,جنگ نرم,جنگ سایبری,مهدویت,اسلام ستیزی,شیعه,shia,imam mahdi,imam zaman,Mahdi,Antichrist,Anticristo敌基督,敵基督,적 그리스도,이맘 마흐디, 요한 계시록, 이란,시,,

تاريخ : چهار شنبه 17 آذر 1394 | 11:51 بعد از ظهر | نویسنده : Ali Salimi |

Counter!!!!

بازی های رایانه ای اسلام ستیز

کانتر (Counter)

بازی پرشرفدار بعدی، بازی Counter  است. در این بازی شما بررای مبارزه با تروریسم باید به کشور های مختلفی بروید. مکان های درگیری، منقّش به نقوش الامنی هعستند و تروریست ها با چهره ی مسلمانان به نخمایش در آمده اند.

این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های دنیا است. محبوبیّت این بازی هیجانی (action) به حدی است که «سازمان: World Cyber Games» که به برگزاری مسابقات بازی های کامپیوتری در دنیا می پردازد آن را  در رأس بازی های خود قرار داده است. محل وقوع ماتجرا در این بازی نیر مانند بسیاری دیگر  از بازی ها، خاور میانه و کشور های عربی- اسلامی منطقه است و شما نماد ها و نشانه های دالّ بر مسلمان بودن تروریست ها می بینید؛ ساختمان هایی با معماری عربی اسلامی، مساجد، مناره ها و گنبد ها و نهایتاً افاردی که می بایست با آنان مبارزه کرد. تروریست ها دارای محاسن و پیشانی بند قرمز هستند.حتی تصاویری که پس از کشته شدن آنان نمایش داده می شود تداعی کننده همان تصاویری است که ما از شهادت رزمندگان دیده ایم. جالب تر اینکه شما می توانید به عنوان پلیس ضد ترور از کشور های مختلفی، از جمله رژیم صهیونیستی وارد عمل شوید.

تصاویری از محیط بازی:

آگاه باشیم.....از اطراف خود....از بازی های رایانه ای....از حیله های دشمن....از ....


موضوعات مرتبط: امام زمان(عج)فتنه های آخرالزمان
برچسب‌ها: Counterکانترgamesآگاه باشیمحیله های شیطانآخرالزمانامام زمانصاحب الزمانجنگ نرمجنگ سایبریمهدویتاسلام ستیزیشیعهshiaimam mahdiimam zamanMahdiAntichristAnticristo敌基督敵基督적 그리스도이맘 마흐디 요한 계시록 이란

تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 | 11:36 بعد از ظهر | نویسنده : Ali Salimi |

سام ماجراجو...

بازی های رایانه ای اسلام ستیز

سام ماجراجو

یکی از بازی هایی که با محوریت آخرالزمان دینی ساخته و روانه بازار شده بازی «سام ماجراجو در پرسپولیس» است. شما در این بازی باید در نقش «سام استون» (Sam Stone) برای نجات بشریت، به زمان گذشته باز گردید و با اهریمن جهانی و ایادی آن مبارزه کنید.

در این بازی، شما برای اینکه با ایادی شیطان مواجه بشوید باید به پرسپولیس ایران بیاید. جالب تر اینکه بدانید یکی از شرکت های ایرانی ترجمه کرده است.

در این بازی شما ایادی اهریمن شیطانی را با شکل و عناوینی مثل «کدو حلوایی» و «عقرب بالغ» مشاهده می کنید. اما یکی از ایادی، «کامیکاز بی سر» معرفی شده است.شرکت تولید کننده در مورد کامیکاز بی سر می گوید:

این موجود سر ندارد؛ از همین رو او را برای عملیات انتحاری در خدمت گرفته اند.آنها دو بمب در دستان خود حمل می کنند و هنگامی که به اندازه ی کافی به شما نزدیک می شوند آنهارا منفجر می کنند.

بی سر بودن کامیکاز به این معنی است که عقل و شعور و منطق ندارد.به نظر شما عمل او چه چیزی را به ذهن متبادر میکند؟ آیا تداعی کننده ی عملیات شهادت طلبانه اسلامی نیست؟

یکی دیگر از مواردی که باید .....

.

.

.

 

آگاه باشیم از اطراف خود......

بقیه در ادامه مطلب...

 

 


موضوعات مرتبط: امام زمان(عج)فتنه های آخرالزمان
برچسب‌ها: بازی های رایانه ای اسلام ستیزسام ماجرا جودر پرسپولیسسام ماجراجوپرسپولیسمراقب اطراف باشیمشیطانامام زمانفتنهآخرالزمانفتنه های آخرالزمانصاحب الزمانimam mahdiMahdiya mahdisatanThe intrigue of the ApocalypseApocalypse

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 16 آذر 1394 | 4:46 بعد از ظهر | نویسنده : Ali Salimi |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.